הריון טבעי, האם זה בכלל אפשרי?

ש' הגיעה לקליניקה עם רצון גדול לילד ואחרי נסיונות של שנה להיכנס להריון, ללא הצלחה.
היא מספרת שסובלת שנים משחלות פוליצסטיות המחזור שלה סדיר אבל אין ביוץ, מה שלא מאפשר לה להיכנס להריון טבעי.
לאחר האבחון ואפיון הבעיה מבחינה סינית (תשאול מפורט, דופק, לשון) התאמנו לה טיפול המשלב בין:

– דיקור אחת לשבוע
– פורמולת צמחי מרפא
– תזונה מותאמת אישית.

לאחר תהליך של 3 חודשים הביוץ הופיע והפך סדיר יותר ויותר. כמובן שמכאן הדרך הייתה יותר קלה להריון ספונטני.
כיום היא נמצאת בשלב מתקדם של ההריון, מודעת להשפעה של הרפואה המונעת על אורח חייה. היא ממשיכה בתחזוקה שוטפת ותומכת להריון ומקפידה על תזונה וטיפול בדיקור אחת לחודש.

בטח גם את שמעת על דיקור סיני וצמחי מרפא שיכולים לעזור בקליטה להריון, אז אם שאלת את עצמך מה ההשפעה שלהם ואיך זה בדיוק עובד? הפוסט הבא יכול לשפוך קצת אור על הנושא..

יתרונות הדיקור:
• דיקור סיני מרגיע את הנפש, מפיג לחצים ומתחים.
• מאזן את רמת ההורמונליות בגוף.
• משפר את פעילות השחלות ומאפשר לגוף לייצר ביציות איכותיות יותר.
• משפר את תהליך ההשתרשות העובר ומקטינה את הסבירות להפלה.

אצל הרבה מאד נשים קיימת הכמיהה לאימהות ולרצון לגדל ילד, לפחות אחד. יש כאלו שגם החוויה עצמה של ההריון מעוררת התרגשות ונוגעת בצורך עמוק שלא תמיד יודעים להסביר את מקורו. הבדיקות השונות, האולטרסאונד שנותן הצצה להתפתחות של התינוק בעודו ברחם, ההתרגשות וההתאמות בבית לכניסה של עוד יצור מתוק למרחב המשפחתי ועוד..

אצל נשים רבות תקופת הנסיונות להיכנס להריון יכולה להיות ארוכה, מייגעת, ולעורר הרבה מאד תסכול מנטלי ותחושת ייאוש. הציפיה והלחץ שמשהו כבר יקרה יכולים לפגום בדברים נוספים כמו מערכת היחסים עם הבן זוג, ההערכה והאמונה בעצמך, שלא לדבר על תופעות לוואי פיסיות שחוות נשים הנמצאות בתהליך טיפולי פוריות קונבנציונליים ונדרשות להתמודד עם שינויים הורמונליים וכאבים כתוצאה מלקיחת כדורים, זריקות – תהליכים לא נעימים שהיית מעדיפה לחסוך מעצמך.

דיקור סיני מהווה פתרון בפני עצמו עבור נשים רבות שנתקלות בקשיים להיכנס להריון. במקרים בהם משולב עם הטיפול הקונבנציונאלי, הוא אינו סותר אותו ואף מגביר את סכויי ההצלחה.

אז איך זה עובד?

הדיקור הינו טיפול המתבצע דרך החדרה של מחטים קטנות וחד פעמיות לנק' דיקור ספציפיות הנמצאות לאורך מסלולים במערכות הנקראות מרידיאנים. כל מערכת אחראית על תפקוד פיסיולוגי מנטלי, רגשי ודיקור של נק' רלוונטיות לאורך אותם מסלולים משפעל את המערכות ומייצר תנועה טובה יותר בגוף, שמחזקת אותו.
במקרים בהם יש בעיה במערכות הקשורות להריון וליכולת ההתעברות, הטיפול מתמקד בשפעול המערכות הרלוונטיות שאחראיות על איזון הציר ההורמונלי, הכנה של הרחם וחיזוקה לקליטת העובר, הסדרת הווסת והביוץ ועוד.

על פי מחקרים שנערכו נמצא כי הדיקור משפר בעשרות אחוזים את טיפולי הפוריות ומקצר את התהליך. הדיקור יכלול בדרך כלל שילוב של פורמולות צמחי מרפא הנרקחות בהתאמה אישית למטופלת ולמצבה בהתאם לאבחון שנעשה במפגש הראשון.
לעיתים יידרשו גם שינויים בהרגלי התזונה – כל אלה יחד יעזרו לנו להגיע לאיזון מקסימלי שיאפשר קרקע פורייה ובריאה להתרחשות של הריון תקין.

שלב האבחון:
ברפואה הסינית ישנם מספ' שיטות לאבחן את מצב המערכות באשה:

• תשאול המטופלת – מהו מצבה הבריאותי הכללי, אופי המחזור, ושאלות נוספות הנוגעות לאורח חייה, תזונה, שינה ועוד..

• לשון – ברפואה הסינית הלשון היא כלי אבחוני המשקף את מצב המערכות בגוף ולכן התבוננות בלשון מהווה כלי חשוב שמספק הרבה מידע למטפל.

• דופק- גם הדופק מהווה כלי אבחוני חשוב שנותן מידע לגבי מצב המערכות בגוף ומאפשר לדייק את הטיפול שניתן.

בקליניקת תמורה רוב הטיפול הוא בנשים בטווח גילאים רחב והטיפול הטבעי מיועד לעזור ולפתור בעיות נשיות בתחום הגניקולוגיה והפריון.

אם גם את נאבקת בנסיונות להיכנס להריון באופן טבעי או שאת מעונינת לתמוך בתהליך טיפולי הפוריות שאת עוברת, אני מזמינה אותך ליצור קשר בטלפון 0543122132 לשוחח עימי ומשם נתקדם 
#טיפולי_פוריות_קליניקת_תמורה
#שחלות_פוליצסטיות_בקליניקת_תמורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *