עייפות בהריון

אני אתחיל עם סיפור המקרר כי אתן בטח סקרניות להבין מה הוא קשור אז ככה,
במעבר הדירה שלנו מבאר שבע לירושלים מכרנו כמה דברים לדייר שהחליף אותנו.. (לא התנינו את זה בדירה אל תדאגו ) המקרר היה אחד מהם.
ביום האחרון אחרי שעשיתי סיבוב פרידה מרגש ושניה לפני שיצאתי מהבית בפעם האחרונה (סנטימנטלית אני מה לעשות?)
הוצאתי את התקע מהשקע של המקרר כי היו אמורים לעבור כמה ימים עד שהדייר הבא יכנס. אחרי כמה ימים מתקשר הדייר ואומר שהמקרר לא עובד.. חשבנו שהבעיה בשקע ניסינו להחליף אבל כל מה שעשה לא עזר המקרר שבק חיים ואנחנו הפסדנו 500 שקל.
לא הבנתי באמת מה קרה, הרי הכל עבד פיקס כשיצאתי משם כמה ימים קודם.

מאוחר יותר בהמשך לימודיי נתקלתי בתופעה הזו של עייפות קיצונית בהריון, במיוחד סביב הטרימסטר הראשון. חולשה שמקשה על התפקוד היומיומי כשמה שבא לך זה פשוט להישאר במיטה ולישון.
זהו השלב שבו הגוף צריך לגייס את מירב האנרגיה הזמינה שלו על מנת ליצור יש מאין.
כשהוא גם ככה כבר סובל מחוסר של משאבים, קשה עליו עוד הרבה יותר. נדרשת ממנו גיוס כמות עצומה של אנרגיה שלא דומה לאנרגיה של ההזנה הרגילה אל התינוק בשלב הריון מתקדם.

נשמע לכן מוכר?

כל עוד התקע היה בשקע מה שהיה צריך זה את כח האינרציה של החשמל. ברגע שהוא כבה לא היה לו כח לגייס מספיק אנרגיה כדי להפעיל את עצמו מחדש, הוא היה חלש מדי בשביל זה..

נשים שהנטיה הטבעית שלהם היא לחולשה יסבלו יותר מעייפות קיצונית בזמן הריון כי זה השלב שהגוף צריך לגייס את מירב המשאבים העומדים לרשותו כדי לתמוך ביצירה והבניה של העובר. יש מאין.

איך מוודאים שיש לנו מספיק משאבים?
דואגים להתחזק!
עוד לפני הכניסה להריון ובמהלכו, באמצעות:
תזונה מחזקת
אורח חיים קצת יותר רגוע
דיקור וצמחי מרפא רלוונטים

שיהיה הריון קליל ומלא אנרגיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *